Tuesday, October 18, 2016

Global Trading System Definisie

Bewese rekord GTS bedryf by die kruising van die kapitaalmarkte en gevorderde tegnologie. Ons innovasies bring 'n beter prys ontdekking, uitvoering handel, en deursigtigheid aan beleggers en doeltreffende pryse op die mark. Hoogtepunte GTS ambagte ongeveer 3-5 van die Amerikaanse kontant aandele mark GTS ambagte meer as 10,000 verskillende instrumente wêreldwyd GTS voer miljoene verskillende ambagte per dag GTS is die grootste New York Aandelebeurs mark maker (11.7 triljoen in markkapitalisasie) Ons mense is PARAMOUNT GTS is 'n mense gedryf besigheid. Ons mense kom uit verskillende agtergronde, maar hulle deel 'n gemeenskaplike gees: lojaliteit, rusteloos nuuskierigheid, meedoënlose nakoming van die hoogste standaarde en verbintenis tot die companyrsquos visionmdashas sowel as 'n bietjie van 'n mededingende streep. Meer inligting oor hoe jy kan deel van ons span. Ari Rubenstein is mede-stigter en hoof uitvoerende beampte van Global Trading Systems (GTS), leier van die firm39s dag-tot-dag-bestuur. David Lieberman is 'n mede-stigter en die hoof bedryfsbeampte van Global Trading Systems. Steve Reich is die Hoof van FX en Commodity Likiditeit Solutions by GTS Securities. Ryan Sheftel is die Global hoof van vaste inkomste by Global Trading Systems. Giovanni Pillitteri is Global Hoof van buitelandse valuta handel te GTS. Hy is verantwoordelik vir die leiding en die uitbreiding van die globale omvang van GTSrsquos buitelandse valuta besigheid Michael Katz is die hoof van spesiale situasies by Global Trading Systems. Patrick Murphy is Hoof van NYSE Market Making en aanbieding Dienste by GTS. John Merrell is die Besturende Direkteur, Global Hoof van Korporatiewe Dienste. Rama Subramaniam is Hoof van Sistematiese Batebestuur Nuus As 'n toonaangewende mark maker, GTS en sy leiers is dikwels aangehaal as kundiges in die bedryf in die media, en ons firma is verbind tot die aanspreek van die nuutste tendense in elektroniese handel. Dit weerspieël ons missie om 'n wêreldklas-deelnemer in die finansiële markte. Bloomberg Amerikaanse gesprekke met Ari Rubenstein, uitvoerende hoof van Global Trading Systems Lees Meer raquo GTS vandag aangekondig dat sy filiaal, GTS Securities LLC, beplan om 'n aangewese Market Maker (DMM) op die New York Aandelebeurs (NYSE) geword, deur die verkryging van Barclays PLC DMM handel besigheid. Lees meer raquo The Wall Street Journal Meer toesig sal 'n hoë-frekwensie handel veiliger te maak, die verhoging van beleggers vertroue en deelname. Lees meer raquo The Wall Street Journal Sommige van die U. S.s grootste eiendom handelaars en beleggers toets die waters vir 'n groter skuif na Bitcoin, gee 'n potensiële hupstoot aan die jong virtuele valuta bedryf. Lees meer raquo The Wall Street Journal Die New York firma is die huur van mnr Sheftel as sy wêreldwye hoof van vaste inkomste by sy teenwoordigheid beurs in Tesourie-effekte en rente-koers afgeleides te verbreed. Lees meer raquoBasics van handel Systems Dit blyk dat oral waar jy kyk, sien jy advertensies vir sagteware belowende akkurate koop en seine en winste te verkoop met elke handel - almal met 'n minimale tyd en moeite. Advertensies soos hierdie kan maak handel stelsels lyk swendelary wat gemik is op jou portemonnee. Is dit stereotipe geregverdig of dit kan handel stelsels bied lewensvatbare metodes van handel Hierdie handleiding fokus op hierdie vrae en definieer wat 'n handel stelsel is, en wat dit neem om te ontwerp en te implementeer 'n. As jy dink van die aanneming van 'n handel stelsel, dit is die plek om te leer oor die vaardighede en hulpbronne sal jy nodig het om dit te doen. Die volgende afdeling begin ons studie af met die definisie wat handel stelsels is, waarin hul komponente en bespreek hul voor - en nadele. Trading Systems: Wat is 'n handel stelsel Skryf Nuus om te gebruik vir die nuutste insigte en analysisEMISSIONS TRADING Hoekom emissiehandel n emissiehandel stelsel (ETS) is 'n kragtige instrument ter besturende kweekhuisgasvrystellings (GHG). Cap en handel moedig operasionele uitnemendheid en bied 'n aansporing en die pad vir die ontplooiing van nuwe en bestaande tegnologie. As 'n politieke instrument, emissiehandel is verkieslik om belasting, onbuigsaam opdrag-en-beheer regulering, en die belastingbetaler befonds ondersteuning omdat programme: Dit is die mees ekonomies doeltreffende wyse van die bereiking van 'n bepaalde uitstoot vermindering cap of teiken Dit is spesifiek ontwerp om te red die omgewing objektiewe Dit lewer 'n duidelike pryssein waarteen hulle kan meet vermindering beleggings Trading is nie die enigste beleidsinstrument dat regerings moet gebruik, maar versuim om 'n belangrike rol om handel sal onnodige koste te lê en te skep beleid verwarring te gee. Trading reageer op die sentrale doel van klimaatsverandering beleid van doeltreffend regie kapitaal binne markte teenoor lae-tot-nul koolstofvrystellings beleggings. Om hierdie doel te bereik, 'n mark uitstoot vereis: Skaarsheid van emissierechten ten einde die prysseine vir lae-koolstof langtermynbeleggings duidelikheid en voorspelbaarheid van reëls, doelwitte en die regulerende stelsels lei markte uitstoot wêreldwyd Voldoende tydperke nakoming, sodat maatskappye te skep 'n make struktuur of koop benadering tot hul uitstoot vermindering met verloop van tyd kostebeperkings bepalings, sodat doeltreffendheid in die ontdekking van die laagste-koste oplossings waar hulle ook al is te vinde-Offset gebaseer meganismes bied die geleentheid vir lande of sektore wat nog nie 'n toelae te stel gebaseerde benadering om deel te neem in die mark lang termyn die markte uitstoot moet volwasse en groei, te ontwikkel en te verskaf wye GHG dekking: Dit sal lei tot 'n globale prys vir koolstof en 'n handel stelsel as bestaan ​​in valuta, kommoditeit en skuldmarkte. Om te verseker dat koolstof oor die korrekte skakels in al hierdie markte sal benodig: Geharmoniseerd maatstawwe, ambisies, reëls, monitering en toepassing in 'n verskeidenheid van benaderings Strukture en regulasies om verskillende benaderings en stelsels, regstreeks of by wisselkoerse of mark instrumente Wêreldwyd geneutraliseer skakel meganismes wat gebaseer is op verifieerbare emissiereductie projekte en standaarde nou en in die langer termyn koolstof pryse die deur oopmaak om 'n nuwe stel van die belegging en finansiering geleenthede. Hierdie geleenthede kan die statistieke en metodes vir GHG vermindering skakel met groter kapitaalmarkte vloei gemik op die finansiering van 'n lae-tot-nul koolstof beleggings regoor die world. WORLD HANDEL organisasie VERSTAAN DIE WHO: BASICS Beginsels van die handel stelsel Die WHO-ooreenkomste is lang en kompleks, want hulle is regstekste wat 'n wye verskeidenheid van aktiwiteite. Hulle hanteer: landbou, tekstiele en klere, bank, telekommunikasie, die regering aankope, industriële standaarde en veiligheid van die produk, kos sanitasie regulasies, intellektuele eiendom, en nog baie meer. Maar 'n aantal eenvoudige, fundamentele beginsels hardloop die hele van hierdie dokumente. Hierdie beginsels is die fondament van die multilaterale handelstelsel. 'N nader kyk na hierdie beginsels: Klik op die 'n item te open. 'N Boom vir navigasie op die webwerf sal hier oop te maak as jy JavaScript in jou browser. 1. Die meeste beneficiary nasie (MFN): die behandeling van ander mense ewe Onder die WHO-ooreenkomste, lande kan nie normaalweg onderskei tussen hul handelsvennote. Skenk iemand 'n spesiale guns (soos 'n laer doeanereg koers vir een van hul produkte) en jy het om dieselfde te doen vir al die ander lede van die WHO. Hierdie beginsel staan ​​bekend as mees beneficiary nasie (MFN) behandeling (sien kassie). Dit is so belangrik dat dit die eerste artikel van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH). wat regeer die handel in goedere. MFN is ook 'n prioriteit in die Algemene Ooreenkoms oor Handel in Dienste (GATS) (Artikel 2) en die ooreenkoms oor handel aspekte van die intellektuele eiendom (TRIPS) (artikel 4), hoewel dit in elke ooreenkoms die beginsel effens anders hanteer . Saam, hierdie drie ooreenkomste dek al drie hoofareas van handel hanteer word deur die WHO. 'N paar uitsonderings word toegelaat nie. Byvoorbeeld, kan lande opstel van 'n vryhandelsooreenkoms wat slegs van toepassing op goedere verhandel binne die groep te diskrimineer teen goedere van buite. Of hulle kan ontwikkelende lande spesiale toegang tot hul markte. Of 'n land kan hindernisse teen produkte wat beskou word as onbillik verhandel van spesifieke lande in te samel. En in dienste, lande toegelaat word, in beperkte omstandighede, te diskrimineer. Maar die ooreenkomste net hierdie uitsonderings toelaat onder streng voorwaardes. In die algemeen, MFN beteken dat elke keer as 'n land verlaag 'n handelsmerk versperring of maak 'n mark, dit het om dit te doen vir dieselfde goedere of dienste van al sy handelsvennote of ryk of arm, swak of sterk. 2. Nasionale behandeling: Behandeling van buitelanders en die plaaslike bevolking ewe Ingevoerde en plaaslik vervaardigde goedere moet gelyk behandel word ten minste na die buitelandse goedere die mark betree het. Dieselfde moet geld vir buitelandse en binnelandse dienste, en om buitelandse en plaaslike handelsmerke, kopiereg en patente. Hierdie beginsel van nasionale behandeling (gee ander dieselfde behandeling as die eie onderdane) word ook in al die drie belangrikste WHO-ooreenkomste (artikel 3 van die GATT. Artikel 17 van GATS en artikel 3 van TRIPS), hoewel weereens die beginsel hanteer effens anders in elk van hierdie. Nasionale behandeling is slegs een keer 'n produk, diens of item van intellektuele eiendom die mark betree het. Daarom, laai doeanereg op 'n invoer is nie 'n skending van nasionale behandeling, selfs as plaaslik vervaardigde produkte nie 'n ekwivalente belasting word gehef. Vryer handel: geleidelik, deur onderhandeling Terug na bo Verlaging handelsversperrings is een van die mees voor die hand liggende wyse van handel aan te moedig. Die betrokke hindernisse sluit doeaneregte (of tariewe) en maatreëls soos invoer verbied of kwotas wat hoeveelhede selektief beperk. Van tyd tot tyd ander kwessies soos rompslomp en wisselkoers beleid is ook bespreek. Sedert GATTs skepping in 1947-1948 daar agt rondes van handelsonderhandelinge gewees het. 'N negende ronde, onder die Doha-, is nou aan die gang. Aanvanklik hierdie fokus op die verlaging van tariewe (doeaneregte) op ingevoerde goedere. As gevolg van die onderhandelinge, deur die middel-1990's nywerheidslande tariewe op nywerheidsgoedere het geleidelik gedaal tot minder as 4. Maar teen die 1980's, die onderhandelinge het uitgebrei na nie-tariefbeperkings op goedere toe te maak en die nuwe gebiede soos dienste en intellektuele eiendom. Opening markte kan voordelig wees, maar dit vereis ook aanpassing. Die WHO-ooreenkomste toelaat lande te verander geleidelik in te voer, deur progressiewe liberalisering. Ontwikkelende lande is gewoonlik langer aan hul verpligtinge na te kom. Voorspelbaar: deur bindend en deursigtigheid Terug na bo Soms, belowende nie 'n handel versperring verhoog kan net so belangrik soos die verlaging van een wees, want die belofte gee besighede 'n beter oorsig van hul toekomstige geleenthede. Met stabiliteit en voorspelbaarheid, is belegging aangemoedig, werkskepping en verbruikers kan ten volle geniet die voordele van mededinging keuse en laer pryse. Die multilaterale handelstelsel is 'n poging deur die regering om die sake-omgewing stabiel en voorspelbaar te maak. Die Uruguay-ronde verhoog bindings Persentasies van tariewe gebind voor en na die 1986-1994 gesprekke (Dit is tarief lyne, so persentasies nie geweeg volgens die handel volume of waarde) In die WHO, wanneer lande het ooreengekom om hul markte oop te maak vir goedere of dienste hulle bind hul verpligtinge. Vir goedere, hierdie bindings beloop plafonne op doeane tariewe. Soms lande belasting invoer teen koerse wat laer is as die gebonde tariewe is. Dikwels is dit die geval in ontwikkelende lande. In ontwikkelde lande eintlik die tariewe gehef en die gebonde tariewe is geneig om dieselfde te wees. 'N Land kan sy bindinge verander, maar eers nadat onderhandeling met sy handelsvennote, wat kan beteken hulle vergoed vir die verlies van handel. Een van die prestasies van die Uruguay-ronde van multilaterale handel te onderhandel was om die bedrag van handel onder bindende verpligtinge (sien tabel) te verhoog. In die landbou, 100 produkte nou tariewe gebind. Die gevolg van dit alles: 'n aansienlik hoër mate van sekuriteit mark vir handelaars en beleggers. Die stelsel probeer om voorspelbaarheid en stabiliteit op ander maniere sowel verbeter. Een manier is om die gebruik van kwotas en ander maatreëls wat gebruik word om beperkings op hoeveelhede invoer administrasie kwotas ingestel kan lei tot meer rompslomp en beskuldigings van onregverdige spel te ontmoedig. Nog is om lande handel reëls so duidelik en openbare (deursigtige) as moontlik te maak. Baie WHO-ooreenkomste vereis regerings om hul beleid en praktyke te openbaar in die openbaar in die land of deur kennisgewing aan die WHO. Die gereelde toesig van die nasionale handelsbeleide deur die Trade Policy Review Mechanism bied 'n verdere middel van beide plaaslik en in die multilaterale vlak deursigtigheid. Die WHO is soms beskryf as 'n vrye handel instelling, maar dit is nie heeltemal akkuraat. Die stelsel doen toelaat tariewe en, in beperkte omstandighede, ander vorme van beskerming. Meer akkuraat, dit is 'n stelsel van reëls opgedra aan oop, eerlike en onvervormde kompetisie. Die reëls op nie-diskriminasie MFN en nasionale behandeling is ontwerp om billike voorwaardes van handel te verseker. So ook is die mense op die storting (uitvoer teen laer koste om markaandeel te wen) en subsidies. Die kwessies is kompleks, en die reëls probeer om vas te stel wat regverdig of onregverdig is, en hoe regerings kan reageer, in die besonder deur die heffing van addisionele invoerbelasting bereken om te vergoed vir die skade wat veroorsaak word deur onregverdige handel. Baie van die ander WHO-ooreenkomste ten doel om 'n eerlike mededinging te ondersteun: in die landbou, intellektuele eiendom, dienste, byvoorbeeld. Die ooreenkoms oor die verkryging regering (a multi laterale ooreenkoms omdat dit geteken is deur slegs 'n paar lede van die WHO) strek kompetisiereëls om aankope deur duisende van die regering entiteite in baie lande. En so aan. Bemoedigend ontwikkeling en ekonomiese hervorming Terug na bo Die WHO stelsel dra by tot ontwikkeling. Aan die ander kant, ontwikkelende lande moet buigsaamheid in die tyd wat hulle neem om die stelsels ooreenkomste te implementeer. En die ooreenkomste self erfgename van die vorige bepalings van die GATT wat voorsiening maak vir spesiale hulp en handel toegewings vir ontwikkelende lande. Oor drie kwartale van die WHO-lede ontwikkelende lande en lande in oorgang na markekonomieë. Tydens die sewe en 'n half jaar van die Uruguay-ronde, meer as 60 van hierdie lande geïmplementeer handel liberalisering programme outonoom. Terselfdertyd, ontwikkelende lande en oorgang ekonomieë was baie meer aktief en invloedryke in die Uruguay-ronde onderhandelinge as in enige vorige ronde, en hulle is selfs meer so in die huidige Doha-. Aan die einde van die Uruguay-ronde, ontwikkelende lande bereid was op die meeste van die verpligtinge wat vereis word van ontwikkelde lande te neem. Maar die ooreenkomste het aan hulle oorgang tyd om aan te pas by die meer onbekende en, miskien, moeilik WHO bepalings veral so vir die armste, minder ontwikkel lande. 'N Ministeriële besluit aan die einde van die ronde aangeneem sê beter-off lande moet versnel die implementering van marktoegang verpligtinge op goedere wat uitgevoer word deur die minder ontwikkelde lande, en dit poog verhoogde tegniese bystand vir hulle. Meer onlangs, het ontwikkelde lande begin om belasting vrye en kwotavrye invoere vir byna al die produkte van die minste ontwikkel lande toelaat. Op al hierdie dinge, is die WHO en sy lede steeds gaan deur 'n leerproses. Die huidige Doha-agenda sluit ontwikkelende lande kommer uitgespreek oor die probleme wat hulle in die gesig staar in die uitvoering van die Uruguay-ronde ooreenkomste. Die handel stelsel moet wees. sonder diskriminasie 'n land moet nie diskrimineer tussen sy handelsvennote (hulle ewe mees beneficiary nasie of MFN status gee) en dit moet nie diskrimineer tussen sy eie en buitelandse produkte, dienste of burgers (gee hulle nasionale behandeling) vryer hindernisse sien neerdaal deur onderhandeling voorspelbaar buitelandse maatskappye, beleggers en regerings moet seker wees dat handelsversperrings (insluitende tariewe en nie-tariefbeperkings) nie moet geskep word arbitrêr tariewe en die mark-opening verpligtinge gebind is by die WHO meer mededingend te ontmoedig onregverdige praktyke soos uitvoersubsidies en storting produkte teen laer koste te kry markaandeel meer voordelig vir minder ontwikkelde lande gee hulle meer tyd om aan te pas, 'n groter buigsaamheid, en spesiale voorregte. Dit klink na 'n teenstrydigheid. Dit dui daarop spesiale behandeling, maar in die WHO dit beteken eintlik nie-diskriminasie behandel feitlik almal ewe. Dit is wat gebeur. Elke lid behandel al die ander lede net so die meeste van aansien handelsvennote. As 'n land verbeter die voordele wat dit bied aan een handelsvennoot, dit moet dieselfde beste behandeling te gee aan al die ander lede van die WHO, sodat hulle almal die meeste aansien bly. Die meeste van aansien nasie status (MFN) nie noodwendig gelyke behandeling. Die eerste bilaterale MFN verdrae opgestel eksklusiewe klubs onder 'n land se mees benadeelde handelsvennote. Onder die AOTH en nou die WHO, die MFN klub is nie meer eksklusief. Die MFN beginsel verseker dat elke land behandel sy over140 mede-lede ook. Maar daar is 'n paar exceptions.2 omvattende 9830 wêreldwyd adv globale posisioneringstelsel na stelsel van die aarde wentel satelliete, die oordrag van seine voortdurend na die aarde, wat die posisie van 'n ontvangstoestel in staat stel om op of naby die aarde se oppervlak akkuraat te beraam uit die verskil in aankomstye van die seine. (Abbrev.) GPS globale produk na kommersiële produk, soos Coca-Cola, wat oor die hele wêreld bemark onder dieselfde handelsnaam globale heerskappy N (in transformasionele grammatika) 'n reël dat verwysing maak na nonconsecutive stadiums van 'n afleiding globale soek N ( woordverwerking) 'n operasie waarin 'n volledige rekenaar lêer of 'n stel van lêers is deursoek vir elke voorkoms van 'n bepaalde woord of ander volgorde van karakters globale dorp n die hele wêreld beskou as synde in noue verband met die moderne telekommunikasie en as interafhanklik ekonomies, sosiaal en polities (C20: geskep deur Marshal McLuhan) aardverwarming n 'n toename in die gemiddelde temperatuur wêreldwyd vermoedelik veroorsaak word deur die kweekhuiseffek ACTA abbr. acron. Anti-vervalsing Trade Agreement cyber N. Cyber ​​is stelsel van rekenaartegnologie wat beskerm en integreer globale verbind inligtingstegnologie-infrastruktuur. Ingenieurs Geologie N. 'n studieveld op soek na maniere om aardverwarming te voorkom deur doelbewus verander Earth39s natuurlike stelsel kuberruimte wêreld N. A vorder virtuele wêreld van globale rekenaars met netwerke van interafhanklike inligtingstegnologie-infrastruktuur, telekommunikasie netwerke en rekenaar verwerking stelsels, waarin aanlyn interaksie plaasvind. Mediese regulering van Noodgevalle N. Geneesheer Gelei bestuur van mediese noodgevalle vanaf Emergency Call tot Hospitaal waakeenheid en GP noodgevalle in 'n SAMU in 'n globale Geïntegreerde EBW redelik gemaak exp. vervaardig volgens fair trade beginsels: quitablement fabriqu wapenverbod N. 'n verbod of 'n gedeeltelike verbod op die handel van wapens met 'n bepaalde land, ten einde dit te isoleer Register Welkom by Engelse-Definition Collins woordeboek. Tik die woord wat jy soek na in die soekkassie bo. Die resultate sluit woorde en frases uit die algemene woordeboek asook inskrywings van die gesamentlike een.


No comments:

Post a Comment